Dwa terminy: 30.09 (wtorek) oraz 1.10 (środa)

Szanowni Państwo,
zgodnie z informacją przekazaną przez Centrum Informatyczne Edukacji podległe Ministerstwu Edukacji Narodowej, od dnia 17 września 2025 r. wprowadzona została nowa funkcjonalność w Systemie Informacji Oświatowej (SIO) – rejestr legitymacji szkolnych.
Startujemy więc z nową funkcjonalnością, która upraszcza życie uczniom, rodzicom i szkołom.
mLegitymacja to cyfrowa tożsamość szkolna dostępna w aplikacji mObywatel.
To rozwiązanie porządkuje dane w skali całego systemu edukacji i ułatwia codzienną pracę szkół, a uczniowie mają legitymację zawsze pod ręką (w swoim smartfonie)
💡 Na szkoleniu pokażemy krok po kroku, jak korzystać z rejestru legitymacji i procesu wydawania mLegitymacji.
Korzyści z udziału w webinarze już w sierpniu:
Szczegóły organizacyjne:
🗓 Czas trwania: do 2h
💻 Forma: spotkanie online (link zostanie przesłany po rejestracji)
💰 Koszt udziału: 79 zł netto / osoba
Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona.

SOFTIQ, 2025