Webinar

Rejestr legitymacji szkolnych

w SIO

Dwa terminy: 30.09 (wtorek) oraz 1.10 (środa)

SIO-01

Szanowni Państwo,

zgodnie z informacją przekazaną przez Centrum Informatyczne Edukacji podległe Ministerstwu Edukacji Narodowej, od dnia 17 września 2025 r. wprowadzona została nowa funkcjonalność w Systemie Informacji Oświatowej (SIO) – rejestr legitymacji szkolnych.

Startujemy więc z nową funkcjonalnością, która upraszcza życie uczniom, rodzicom i szkołom.

mLegitymacja to cyfrowa tożsamość szkolna dostępna w aplikacji mObywatel.

To rozwiązanie porządkuje dane w skali całego systemu edukacji i ułatwia codzienną pracę szkół, a uczniowie mają legitymację zawsze pod ręką (w swoim smartfonie)

💡 Na szkoleniu pokażemy krok po kroku, jak korzystać z rejestru legitymacji i procesu wydawania mLegitymacji.

Korzyści z udziału w webinarze już w sierpniu:

tick-mark-softiq-yellow
Automatyczne wydawanie mLegitymacji dla uczniów z ważną legitymacją papierową lub plastikową
tick-mark-softiq-yellow
Rejestr wszystkich wydanych legitymacji szkolnych (papierowych, plastikowych i mLegitymacji) dostępny w każdej uprawnionej jednostce
tick-mark-softiq-yellow
Pełna zgodność z wymaganiami ustawy o SIO oraz ustawy o mObywatelu
tick-mark-softiq-yellow
Komfort pracy administracyjnej
tick-mark-softiq-yellow
Praktyczna wiedza – krok po kroku, z możliwością zadawania pytań

Szczegóły organizacyjne:

 

🗓 Czas trwania: do 2h

💻 Forma: spotkanie online (link zostanie przesłany po rejestracji)


💰 Koszt udziału: 79 zł netto / osoba 

Liczba miejsc w każdej grupie jest ograniczona.

SIO-02a

Zapisz się na szkolenie: